Bestellingen

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Als je bestelling is geplaatst ontvang je binnen uiterlijk 15 minuten een bevestigingsmail. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan eerst de map met ongewenste mail of spam. Wanneer de bevestiging ook hier niet te vinden is, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice zal vervolgens de status van je bestelling controleren en je helpen bij het vinden van je orderbevestiging

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?

Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je bezorgd wordt, proberen we altijd om het bestelde artikel meteen voor je in te pakken en naar je toe te sturen. Dit betekent dat we helaas de bestelling niet meer kunnen wijzigen nadat de bestelling geplaatst is. Ook het wijzigen van het bezorgadres of de verzendmethode is helaas niet meer mogelijk.
Problemen met een geplaatste bestelling? We zullen we ons best doen dit te verhelpen voordat het bestelde artikel ons magazijn verlaat. Dit kunnen we alleen niet garanderen, dus zorg ervoor dat alle gegevens correct zijn ingevuld voordat je de bestelling bevestigt.

Kan ik mijn bestelling annuleren nadat deze geplaatst is?

Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je bezorgd wordt, doen we ons best om het bestelde artikel meteen te verpakken en te verzenden. Dit betekent dat wanneer het bestelde artikel ons magazijn heeft verlaten, we de bestelling niet meer kunnen annuleren.
Wat je wel altijd kunt doen is het artikel binnen 30 dagen retourneren. Vervolgens krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

Waar blijft mijn bestelling?

De meeste bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen bezorgd. Je ontvangt een mail met een track and trace code van DHL/PostNL zodra je bestelling is verzonden, zodat je zelf een oogje in het zeil kunt houden. Wanneer je je zorgen maakt over de status of locatie van je bestelling, neem dan contact met ons op via een van de opties onderaan de pagina.

Ik heb een defect of beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?

Laat het ons meteen weten als er iets mis is met ontvangen items. Neem contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij altijd:

  • Bestelnummer
  • Naam van het defecte of beschadigde artikel
  • Beschrijving van het defect of de beschadiging

Normaal gesproken versturen we bij een defect of een beschadiging kosteloos een vervangend artikel. Afhankelijk van de situatie kunnen we het defecte of beschadigde artikel bij je ophalen.

Ik ben niet tevreden met het ontvangen artikel
Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling, bijvoorbeeld omdat het niet past, helpt de klantenservice je graag bij het vinden van een oplossing. Vul hiervoor onze retourformulier.
Uiteraard kun je het artikel binnen 30 dagen altijd terugsturen en ontvang je vervolgens het volledige aankoopbedrag terug.
 

Betalingen

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen:

iDeal: je betaalt direct online via je bank.
PayPal: je betaalt direct online via je PayPal account.
Credit Card: je betaalt direct online via je Credit Card.
Klarna: je betaalt achteraf na ontvangst van je bestelling.
Bancontact: je betaalt direct online via je bank (België).

Ik heb een kortingscode. Waar vul ik deze in?

Heb je een kortingscode van ons ontvangen? Dan kun je deze invullen tijdens het afrekenen. Je typt de kortingscode in het daarvoor bestemde invoerveld en klikt op ‘waardebon toepassen’. Sommige kortingscodes werken alleen bij bepaalde voorwaarden en zijn niet geldig i.c.m. andere acties/kortingscodes.

Ik wil een kortingscode ontvangen.

Klanten die voor het eerst winkelen in onze webshop komen in aanmerking voor een welkomstkorting. Dit kan je doen door je aan te melden voor de Bandoo Underwear nieuwsbrief. De welkomstkorting is uitsluitend geldig op artikelen waar nog geen korting op verleend is en is niet geldig in combinatie met andere acties. Zodra je bent aangemeld voor onze nieuwsbrief zul je exclusieve toegang krijgen tot aanbiedingen. Houdt hiervoor je e-mail inbox in de gaten!

Kan ik geld terugkrijgen wanneer de prijs is gewijzigd nadat ik heb besteld?

Onze prijzen veranderen regelmatig als gevolg van seizoensgebonden trends, veranderende voorraden en een toenemende of afnemende vraag vanuit klanten. Om deze redenen kunnen we eventuele prijsverschillen niet achteraf vergoeden.

Levering & Retouren

Moet ik verzendkosten betalen?

Nederland

Voor bestellingen binnen Nederland hoef je geen verzendkosten te betalen. Wij hanteren hiervoor geen minimumbedrag.

 

Belgie

Voor bestellingen naar Belgie rekenen wij €5,99 aan verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een mail met een track and trace code van DHL/PostNL zodra je bestelling is verzonden, zodat je zelf een oogje in het zeil kunt houden. Wanneer je je zorgen maakt over de status of locatie van je bestelling, neem dan contact met ons op via een van de opties onderaan de pagina.

Hoe kan ik retourneren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling, bijvoorbeeld omdat het niet past, helpt de klantenservice je graag bij het vinden van een oplossing. Vul hiervoor onze retourformulier. Uiteraard kun je het artikel binnen 30 dagen altijd terugsturen en ontvang je vervolgens het volledige aankoopbedrag terug.

Kan ik een product kosteloos terugsturen?

Met uitzondering van defecte goederen dekken we op dit moment niet de kosten voor het retourneren van een product naar ons.
We raden aan het item via een aangetekende bezorgmethode te verzenden zodat je het altijd kunt volgen. Bandoo Underwear is niet aansprakelijk voor geretourneerde goederen die nooit ons magazijn bereiken of beschadigd zijn tijdens hun retour.

Over bamboe

Waarom bamboe en geen katoen?

De bamboe vezel is ronder, waardoor er minder weerstand ontstaat. De garens kunnen hierdoor gladder gemaakt worden, wat lijdt tot een ultrazachte stof. Daarnaast is de bamboe stof hygiënischer en verkoelender dan textiel gemaakt van katoen.

Waarom is bamboe duurzaam?

Bamboe groeit erg snel en er zijn geen pesticiden nodig. Na het oogsten van de bamboe planten, groeien deze weer door. Bossen hoeven voor een bamboe plantage niet gekapt te worden.

Draag ik bij aan het milieu als ik kies voor bamboe producten?

Doordat de bestrijdingsmiddelen niet nodig zijn en de bamboe planten ook meer koolstofmonoxide absorberen is bamboe duurzaam en veel minder milieu vervuilend.

Wat zijn de voordelen van bamboe?

Bamboe kent vele voordelen. Bamboe luchtzuiverend en is er weinig grond nodig voor een bamboe plantage. Bamboe is de snelst groeiende plant op aarde en groeit na het kappen weer direct aan. De bamboe stof voelt zijdezacht aan en sluit aan op het lichaam. Bamboe heeft een antibacteriële werking wat de hygiëne bevordert.